وحدت رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه هاست
کد خبر: 3948375
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳

وحدت رمز پیروزی ملت ایران در همه عرصه هاست

استاندار گیلان، وحدت را رمز پیروزی در همه عرصه ها دانست و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ارتش دنیا در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و ایران را مورد هجوم قرار دادند، اما با انسجام و وحدت و ایستادگی دشمنان را شکست دادیم.

به گزارش ایکنا از گیلان، ارسلان زارع، استاندار گیلان امروز، 29 دی ماه در جلسه مشترک شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: دفاع مقدس به جهت خلق حماسه ها و رشادت های بزرگ بخش مهمی از تاریخ این مرز و بوم را رقم زده است.

وی دوران هشت ساله دفاع مقدس را برگ زرینی از تاریخ ملت ایران در مقابله با ظلم دانست و افزود: وظیفه داریم ارزش های دوران دفاع مقدش را از طریق بزرگداشت حماسه آفرینی ها و فداکاری ها و ایثارگری ها و شهادت ها به نسل های آینده منتقل کنیم.

استاندار گیلان، دوران پرافتخار دفاع مقدس را سراسر ایمان و از خود گذشتگی و شجاعت و استقامت دانست و تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت و معارف دفاع مقدس برای همیشه در تاریخ کشورمان ماندگار است.

زارع، ایستادگی ملی را مهمترین عامل پیروزی ملت ایران در همه عرصه ها از جمله دفاع مقدس دانست و یادآور شد: در سال های اخیر نیز این ملت بزرگ ایستادگی و مقاومت زیادی از خود در مقابل تحریم های ظالمانه به نمایش گذاشته اند.

وی با اشاره به انسجام و همدلی و مقاومت ملت ایران در راه حراست از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی، گفت: با همین وحدت و همدلی چه در دوران دفاع مقدس و چه در برابر فشارهای تحریم به عزت و اقتدار رسیده ایم.

استاندار گیلان، وحدت را رمز پیروزی در همه عرصه ها دانست و یادآور شد: در دوران دفاع مقدس ارتش دنیا در مقابل انقلاب اسلامی ایستادند و ایران را مورد هجوم قرار دادند، اما با انسجام و وحدت و ایستادگی دشمنان را شکست دادیم.

زارع، با اشاره به رهنمودهای راهگشای معمار کبیر انقلاب و مقام معظم رهبری برای گذر از دوره های حساس و سرنوشت ساز تاریخ، تصریح کرد: امروز وظیفه تک تک مردم و مسئولان است که وحدت را تقویت کنند تا این دوران سخت را نیز سپری کنیم.

وی با تاکید بر لزوم تکریم و پاسداشت حماسه آفرینان دوران دفاع مقدس، یادآور شد: با توجه به تقارن ایام الله دهه فجر با ولادت با سعادت حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا(س)، تکریم مادران و همسران شهدا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار گیلان، با اشاره به آغاز برنامه های دهه فجر با بزرگداشت شهدای انقلاب، تصریح کرد: یادواره های شهدای انقلاب و مراسم کنگره تجلیل از زنان شهیده، جانباز و آزاده استان نیز به صورت تلویزیونی برگزار شود.

وی با بیان اینکه اشتغال و مسکن ایثارگران با همکاری دستگاه های اجرایی و سپاه پیگیری شود، خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح اقدام ملی مسکن و تفاهم نامه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ظرفیت هایی برای مسکن ایثارگران دیده شده است.

انتهای پیام
captcha